Åkte till stan efter skolan.

När vi va i skolan så kom jag på att jag inte hade nåt plugg så jag orkade inte bara vara hemma så jag kom på att jag kunde åka till stan för att köpa julklappar, jag hittade två åt mig själv och sen en till Emma. Sen köppte jag även till mig nu lixom, en tröjja från bikbok typ en blus eller vad man ska säga med typ spetts vid urringningen runt bak till nacken typ, kanske lägger ut en bild nån dag, tänkte ha den nån deg fast inte imon, då e det ju basket tunering, fast kanske jo... aja, sen köppte jag en typ oversize tröjja med en örn på typ från fiorucci och sen ett svart linne och en svart kjol eller inte en sån typ "fin" kjol utan mer en sån under kjol istället för ett linne, väldidt smarrt. Men imon somsagt så är det baskettunering och det ska ju bli kul ju, vi kommer ju klart vinna.... heheh! Men nu ska jag sticka på mitt pannband hihih och duschaa.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0