Biler är kul..

Bilder gillar jag. idag har jag varit i skolan sen när jag komm hem var jag hemma och sen så skulle jag och Shadi ut med hennes hund och så skulle vi träffa Malin och Julia. så det gjorde vi men sen gick jag och Shadi hem till henne och sen skulle hon på kör... så ja ska..

ska måla mina naglar, ska måla dom svarta och vita och rosa, insperation från min fina almenacka. (det står ett S,V eller R på dom men det kanske inte syns, gjorde det för jag hade tråkigt på no lektionen och tycke att dom skulle vara så då)

och så var jag så tjock så jag gick och köpte godis mad julia för jag hade inget att gö, men nu ska jag gå med Lovisa, Malva och Klara och kolla när dom ska åka skriskor, vill inte gö det för jag vill ha fötter kvar, och så har jag inte nogra skriskor typ.

 

Jag och Julia Bjuder på oss Själva!







 


 

en kobra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0