Bra uppdatering over here!

Som ni märker så har inte jag bloggat sän i lördas, längelänge och igår orkade jag inte och idag har jag och Irma "inte haft tid" hhaha jo vi har haft mycke tid men vi öppnar bloggen i en flik men vi bloggar aldrig, men om man inte bloggar så förlorar man ju sina läsare… Men idag så var jag och Irma på torget och mötte bl.a malin och sofia på bussen, dem skulle oxå dit, men vi åkte dit och irma fick bytt det hon skulle byta, hon ikassan trodde typ hon prata engelska eller nåt haha, sen åkte vi hem till mej och då så ja, så gjorde vi inte så mycket men sen så skulle vi göra en sak som jag inte ville (hihihi) sen så blev det inte så haha sen så gick vi till irma, plockade upp hunden gick en sväng sen hem och nu e jag här! 
/Julia (ni har säkert att det står ™ på headern, haha fint tycker vi då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0