dagen kanske då

sorry för jag inte har bloggat på ett låångt tag nu! men jag har bara inte hunnit. Jag har tänkt att lägga ut "julaftons outfit" men nu är jag hemma hos lovisa med klara och julia oxå så då har jag inte bilderna här men jag lägger upp dom sen när jag kommer hem. och så kommer jag oxå lägga ut (nästan) allt jag fick i julklappp (kansek inte bilder dock men iallafall skriva)

men idag har jag varit på torget med mamma och jullan(franklin, min syrra) och vincent.  jag hade typ tänkt att köpa jätte mkt men det blev inte så eftersom alllt jag ville ha var inte på rean och då palla inte jag köpa det så jag köpte bara ett par "varma" leggings, från indiska, och en tröja från esprit. Och så köpte jag inpackning åt mitt slitna hår. hoppas det funkar nu! för mitt hår ser hemskt ut nu, har ingen aning vad jag har gjort mot det. men jag tror att det e för det e vinter och då om man ska ut och har blött hår måste man föna det o ch det sliter ju på håret och så kan det vara för jag har provat massa olika shampon och balsam för att mitt hår e så slitet så det ska bli bättre (jag vill inte toppad et men måste nog det, för om jag toppar det så blir det ju kortare och jag vill inte ha kort hår för jag har ju inte så långt hår redan.) men och så är det nog slitet för man har ju en stor fet halsduk och då om man har håret innanför så sliter det på det uttersta håret. och om man har det utanför så sliter det på underhåret och det blir massa knutar.
jag köpte oxå lösnaglar. För mina naglar är JÄTTE korta nu! för jag har klippt ner dom för dom var ganska trasiga (skulle hålla dom fina till julafton, och det var dom) och så lite nagel vård oxå. men det var allt.

och nu har nästan alla iphone! men inte lilla jag! för KLARA, SHADI och LOVISA fick en i juleklapp! och julia har en sen innan och så har hela välden det oxå typ. men min mobil e ju gnaska bra förutom att den e lite kronglig ibland.

/irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0