Familjen Montazami

Asså jag skulle bah säga att Montazami familjen verkar ju för gó asså. Jag läste den äldsta dotterns blogg nu och så var det att hon svarade på frågor och så va det ett svarr som lydde typ men om du kommer till californien så kan du mejla mig så kan vi mötas och jag kan visa dej runt, och det kan även ni andra som oxå komemr till californien göra, man bara amen gyyyd! Fan asså det skulle jag ju gjort lixom, hah ne men dem verkar ju sååå hilma skööna och Sara då som är den äldsta är ju så snygg oxå, hennes hår och hon är så lik Maria hahah där fick ni lite extra info lixom! Men nu har mamma och Emma bakat lusssekatter som är klaara snart så ska vara vaken liite till hahah.
Pösss Julia

http://blogg.veckorevyn.com/saramontazami/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0