idag...

nu är jag hemma! har varit i kyrkan nu det sista, behöver ju gå på massa gudstjänster! och så kan jag ju inte på ons och sön när det typ e för jag gör annat! fast jag gick inte på jogan idag! men shadi skulle inte häller gå så det var lite mer lungt. haha men jag har varit och handlat med mamma! så bra för då betalar hon nästan allt, hihi men det var jätte bra för jag fick ÄNTLIGEN ett par skor! fast inte sånna jag tänkte mej. och så hitta jag en stor grön tröja med typ en ficka som var guldiga nitar på den. och så massa mer men ni får bilder på allt jag köpte idag! fast ni får bilderna imon, för det är så dåligt ljus nu och då årkar jag inte och jag årkar inte ta med kamran. så bilder på allt kommer imon!
men nu måste jag nog gå ut med min hund. så ha det!
/irma (vi ska fixa bloggen snrat! lovar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0