Marc Jacobs


Lite fail på att linnena är lite större än leggingsen och lite felt här och där, men jag är inte så bra på det menmen åter till det som är på bilden: Väskorna är från Marc Jacobs och jag tycker tycer dem är SÅ snygga! Den till vänster är lixom så enkel och snygg men att det är så jävla dyra, men så är det men det är svårt att leva med haha. Men åter till det "billigare" plaggen, vollang leggingsen är från nelly.com och det är även dem med pärlot på (eller jag tror det är pärlor) men dem är dock lite dyrare men vad är julafton till för lixom haha och det ljusrosa linnet med nitar på är från H&M och det andra är från Gina. I dethär inlägget kände jag att jag länkade allting, hihhi men nu ska jag se vem som vinner idol, jag vet faaktiskt inte vem jag vill ska vinna, jag gillade först inte Minnah men idag var hon BRAA.



Här är lite "billigare" saker från Marc Jacobs, ringarna kostar 3$ st, ganska bra pris måste jag säga! Och t-tröjjorna är coola tycker jag dem e lixom najjsa hihi gillar dem två högst upp och den vit/rosa


28$ dollar st, ganska okej. Har mkt att önska till julafton......

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0