Ny desiggn på G så ni vet!

Ja, nu e det så här, vi vet att bloggen inte är helt klar, typ inte äns nära, men vi e inte så "duktiga" på blogg.se (piinsamt) eller iallafall inte jag, men Irma e fan hightek på allt asså! Haha, men jag håller på att göra en header men jag vet inte riktigt hur den ska vara men jag gör några försöök lixom. Devote var lixom lättare men blogg.se är typ lite mer "bloggigt" haha men jag ville ha devote innan för det var typ lättare hahha! Men nu sak jag fortsätta med min svenska har ju prov nästa vecka, har inte fått mkt tiid alls?!?!? Och shiit vad tiden går, det är snart julafton och vi får snart våra FÖRSTA BETYYG, jag minns förra året innan jullovet och vi skulle till U.S.A, gud vad taggad jag var inför lovet, men nu har jag inget att typ längta till, eller ja, att vara ledig och va med köpisarna och JULAFTON men det blir väl ett chill lov, och det är väl bra bara det, haha men nu ska jag åter gå till pluggandet.

Pöss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0