RöttVitt

Har målat mina naglar, lite som typ polkagrisar. (Även om polkagrisar har vitt med rött, jag har ju rött med vitt haha)
Jag hatar att måla naglarn för jag ska alltid röra något när dem inte e torra och jag stör mig så mycket på det för det blir ju så fult då. Men jag klippte en liten smal tejpbit och "la" på nageln och målade vitt på den, men nagellacks pänseln var så tjock så det blev lite smått fult, hehe ganska mycket typ. Och bilden ni får se är ju då hur dem blev, hihi lite pinsamt tycker jag då att lägga ut en bild på hur dåligt man målar sina naglar, men men.
Och idag har jag på mej från topp till tå: En röd stickad tröjja som dock e för liten, men den satte sig lite under midjan tror jag haha med ett svart linne under och eftersom det blev så sjuukt varmt med den röda stickade så tog jag på mej ett bar jeansshorts med tunna leggings unde, men om jag ska ut sen så får jag väl se om det ska bytas kläder OCH jag tänkte när jag tog det röda tröjjan, hah den matchade ju till tröjjan!


Och imon sak jag till stan med mamma och jag ska köpa det jag ville ha i julkapp för mamma vågade typ inte köpa det som jag helst ville ha utan så jag kunde väljsa själv typ men annars fick jag mysiga små saker igår, och en stor svart vit halsduk/schal stavning* som jag nog ska ha, men då får jag nog ta och byta tröjja, haha hatar när man ska välja kläder när man inte har det man känner att jag man vill ha.
Detta blir nog det sista inlägget förän imon när jag e hemma tror jag, eftersom man kan ju inte sitta vid datorn all the time lixom.
/Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

En outfit bild tack så mkt

2010-12-26 @ 01:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0