Vad är Julen till för.....

......om inte för paketen?!?!? Men egentligen så firar man ju för Jesus, men det är nog inte så många som tänker på honom på jul tror jag haha.... men jag typ önskar mig inte så mycket, eller där ljög jag, jag önskar mig myckett, men att få mycket är en annan "femma"… Men Irma sov ju hos mig igår till iidaag, det var mysigt och hon kommer ju fan ihåg exakt hur,var,när något händer i en 20 år gammal film som t.ex.SVÄRDET I STENEN! hahah gud jag typ hade typ sett den fär inte så länge sen, men hon hade inte sett den på mångamånga år typ och kom ihåg typ allt, och sen när vi vaknade och skulle gå ner och äta så satte jag på tv:n för att sätta på MTV för musik i bakrunden, men som vanligt typ så va det någ dåligt pogram men innan jag han byta dit så satte den på 5:an automtiskt och då var det Spirit, "den dära jätte fiina filmen om den vilda hästen och indianen och hans indian häst" näh men den är så gullig och musiken och den är så bra och den mindes hon ju också, det var i slutet och Irma bah- ah och nu kommer hans mamma komma gående där och så kom hon där hahah. Men sen så hjälpte hon mig att välja kläder och det gick ju TOPPEN, men jag tog ett typ linne från Emma och en kjol med nitar på från Irma. Och när vi v hemma hos henne och hämtade kjolen så åt hon lite av sin taihmat men vi skulle ta bussen till torget om typ 7 min när vi va där och så tog hon med sig den och på bussen hihi. men när var där så köppte vi inget men vi provade söta grejjer på bikbok, och det va en tröjja där som jag gillade och en som Irma gillade men ingen av oss köppte nåt, men tro jag ska göra det nån gång, sen gick vi lite i affärer och så provade vi Juicy Couture mjukisar och det är typ högstupp på min lista, typ en ljusrosa tröjja med blåbyxor hihi (dem blåa byxorna va typ dem billigaste) fast vi provade tvärtom lixom, rosabyxor/blåtröjja. Och sen så var jag törstig så vi gick in på "donken" haha och vi köppte…glass?!? japp en ny typ med tobleronesmak, tyckte inte alls den smaka någon toblerone, men det tyckte Irma, sen åkte vi hem och vi gick hem till sig själva, har skrivit min önskelista nu ganska sent men mamma insisterade att hon skulle ha en, hon har tjatat i år typ...fast inte riktigt så länge, men alla andra år så har jag skrivit dem i typ oktober novenber typ hehe!

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0