Villa bara ha och ha....

Ringar från: http://www.jfr.se/


Den sista,....vet inte riktigt om jag tyckte om den eller inte, haha nu undrar jag varför jag la upp den??
Detta inlägget var då om ringar, låter konstigt att säga det men ah så e det iallafall. Jag har inte gjort en "önskelista" än, haha mamma tjatar att hon behöver ihhihi. Men när den är gjord så publiceras den här på bllloggen. Men innan idag så pluggade jag och så pluggade jag och vänta, jag plugga! Haha näh men så mkt plugg va det inte men jag pluggade mkt ändå men sen så plingade mobilen till så kom det ett sms från Min älskade gubbe (Irma heheh) och det stog promenad, hon skulle gå ut med looni eller hur det stavas shadis hund då alltså så då gjjorde jag henne sällskap, sen återgick jag till pluggandet. Och sen så skulle mamma och pappa kolla på när emma hade teater uppvisning så jag frågade m jag fick följa med för orkade inte plugga och den var ju "jätte kuuul...." näh, men vissa var roliga och vissa var, jaa...... lite sämre hahah. Men nu ska jag sova så jag inte DÖR imon, ska hitta läder oxå hahha.
Sov gott! //Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0