Asså granska bilderna!

Hahaah, kolla vad jag hitta, eller såg.

Puss på kind, lovisas min, jag blundar

Puss på kind, kolla lovisas min (den e samma) jag blundar


Halv typ puss put, jag blundar

halv typ puss put, jag blundar


Asså heeellt jätte kul ju! hahaah! men en sak till, det e en "puss på kind" i  "vit röd prickig" och "hawaii" och sen e det en "halv typ puss put" i "vit röd prickig" och en i "hawaii"

Fattar ni?! asså ganska kul ändå va?!


AHAHAAH och en sak till! kolla vi  är hela tiden på samma sida.(lovisa jag) OMG asså.

ahja, nu ska jag återgå till mitt pluggande.... seegt... men ett lite måste, hehe så jag måste sova i syrrans rumm då va, för ni som ville veta då va ;) hehe den e en dubbelsäng. Så då kan man stäcka ut på sig reäält. haahah somsagt jag ska fortsätta plugga....
/irmaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0