Bra dag!

Idag så har jag varit med Shadi hela dagen! Vi packade lite hos mej till min resa imon och så sen åkte vi med hennes mamma ner till stan för vi skulle in dit för att hitta nån uteserviering att sitta på i det fina vädret! Så vi köpte glass och satte oss ute, och den glassen... NO WORDS! lejonet och björnen.... så himla dyrt, men det är nästan värt det asså! Sen va vi lite tjocka och åt på pizza hut! mucho mucho gott! sen vandrade vi runt lite på stan och klockan blev mer än va vi trode så vi åkte hem och gjorde lemonad, såå gott! sen så gick tiden och vi va ute lite och så hamnade vi i min soffa framför Big Brother och annan tv. Och nu gick hon precis!
Jag har tatt bilder men dem måste jag först lägga upp på FB för min mobil e typ pajj med det men ah så det blir ingaa bilder, pallar icke det!

Och jag fick en fråga av shadi idag typ vilken kille i hela världen skulle du vilja va tsm med eller något sådant och typ han vill jag hålla i handen typ ah ni fattar säkert och den som kom upp i min skalle dirr va Leonardo Dicaprio när han spela in titanic typ (1996 nåt) då va han så jävla snygg! han skulle jag tänka mej göra typ allt med, va hans typ bästa kompis eller hans flickvän, typ ALLT! vilken dröm..... det ska jag dröma om nu! Och imon sticker jag till london ju! :D så jag kommer inte blogga då antagligen, även om jag har möjliget så palla det lixom, jag e ju på semester!

Och...... GRATTIS GRATTIS GRATTIS IRMA! För fan 15 år!

den här snyggingen då va! Ni e såå avundsjuka säkert att inte ni känner henne! och det ska ni vara! (till er då som inte känner henne!) Men du Irma! grattis sååå mycket älskling! Tänk 15 åår och det är typ en evigheeet! ne men inte riktigt! nu har du en tillgång till jö, en dörr som öppnas höhö nä men har du kanske hittat någon i london? det skulle inte vara så svårt förstår du snygging! ;) Puss Puss!

Gonatt och önska mig lycka till på planet imon då! (flyga e inte min grej)
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0