Dagens bla

Heii bloggen/bloggläsare! Jag har inte bloggat på typ hela helgen eller nåt men aja, det är bakom oss nu så inget att klaga på nu tycker jag!
Idag, har jag dansat och det börjar fastna nu (dansen asså) och det är rätt kul! E rätt så taggad inför uppvisningen.. :thumbup:
Och en lite kul sak e att där jag dansar så finns det något som heter showlinje och då måste man typ gå på audition och sjunga för dem typ som en riktig sån uttagning, den kanske e så på andra dansskolor med men aa tyckte det va lite kul, skulle villja pröva det och min lärare bah: och så får man att sms ellelr mejl dagen efter med dett ja eller nej med förklaring varfö inte typ, lite läskigt.. :S

Men nu till dagenns:

mjukiskofta-juicy
shorts-Zara
linne och "strumpbyxor" H&M

Ah et var lite info och lite update från mej! Kommer inte hinna blogga så mycket för jag har  SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄR mycket i skolan typ, nä men ,ycket och jag måste typ skärpa mig! Så ska plugga nu! Tjarå!
Puss/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0