I väntan

Nu så väntar jag på att ha utväcklingssamtal som e SÅ HÄR tråkigt, jag har emma den här gången och e inte så jätte bra i dem ämnena... :/  Men vi slutade typ tolv idag för vi hade inget att göra på svenskan så vi typ fick påsk godis och lekte lekar :D aschill! Sen hänkade jag sofia med till torget för hon skulle hhitta bikini för hon sticker till canarieöarna på fre, lite smått avis men men! Och vi gick och tittade i lite shops och jag hittade en tröjja kanske lägger upp bild om jag orkar, tog inget foto men på en ann grejj tog jag foto på:

GINA TRICOT HAR FAKE ONE PICE!! asså gina tricot ger jag en FET diss, dem härmar ju allt typ inget eget! visst dem kan ha typ fina bra att ha linnen och lite sånt men den äffren har jag slutat gå in i! Asså det e såå skratt retande att dem har en wb one pice, fats dem kallade det byxdress?! Asså nu e jag kanske lite dissande men asså det e ju bah såå fult att köpa en sån och det e ju typ fjortissar som i så fall skulle köpa en sån! fet fet diss och ett stort NEJ!

Vi gick in på raglady och dem hade (vet inte om det var länge sen) fått in AS snygga marc jacobs iphone skal, ett av dem va ur snögg! och jag vill så ha en iphone4 när jag såg dem skalen till det, ska så ha! men priset var lite smått ovärt men endå en FET hiss!

och igår natt typ laddade jag ner en app med alla barnen skämt, as ovärt men behövde natthumor:


haha
Sen såg jag den häär appen, asså vad får dem det ifrån?!

asså, vad ska man ha den till??
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0