Känner man sig duktig elr?

ah kan man säga va ;) hehe

fast om man tänker efter vilken klass jag går i så är det väll inget att skryta om... för att har väll oxå gjort det... sorry men jag hatar att jag går i plugg klassen. asså kan ni fatta VÅR klass blev tillsagna av våra lärare att vi (eller mer dom inte jag) var för ambechösa! heeelt sjukt, andra klasser blir tillsagda för att inte anstränga sig och att man måste tänka på framtiden och bla bla bla... men FAAAAN inte vi! ne vi är FÖR AMBECHÖSA! ähh jag kan ju fan inte äns stava ambechösa...  och en sak till, vi skulle göra en film, ahoch då skulle den vara på 5 min men det ville inte vi ne vi ville ha en film på minst 10 min för anarsh räckte det inte! :O aha andra klagar att det är för långt... omg

men iaf det jag känner mig duktig till som jag nog inte kommer göra imon är att jag gjorde heeela jävla engelska häftet inte bah dom uppgifterna med X... ahja det är väll inget 8h? ne skulle inte tro det...

ah men nu ska jag försöka plugga in spanska glosorna oxå då va. Och vet ni assså jag hartar min dumma spanska lärare, han ska bah prata spanska heeela tiden och jag fattar fan naddaaa! och så får vi typ 10000 glosor varge vecka och jag är inte så smart attt jag kan lära mig alla på 3 dar.... :( dumma han


haha ne fyy, jag bah klagar hela tidne va, det är ju inte så mkt denna veckan....
/irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0