klippa mig snart asså

jag har typ två lager som hår, ett kort lager och ett som e långt, som volanger på lager typ, as fult! Och enda sättet att få det rakt e ju att klippa det så det blir kort som det korta lagret, det e inte jätte kort men det e inte långt och kommer säkert kännas as wierd att ha så kort hår! Och då ville irma med ;) hon tyckte inte att jag skulle klippa mig med ma.... hahaha :P (den smilisen ä sööt)
Jag ska illustrera hur mitt hår e upp byggt:


Ah, ni kanske fattar? Men ah ni ser ju i alla falla lagrena, och det e så, men nu såg jag att lagrena hänger längre ner, sa ju att det inte va så kort så på min "teckning) ljuger lite med längden :question:

Men åh guud! jag vill såå haaa dem Ray Banen som jag blogga om!! F1 snygga!! :thumbup:

ska sola lite, duschen sen sen handla sen vet jag ej mer vad dagen erbjuder! :)
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0