lat e jag

asså fyy nu kan man inte bli latare.
min hund ville ha mat, men jag orkade inte göra i ordning mat åt han så jag bara öppnade locket på hans tunna med mat. Och så orkar jag inte börja plugga.. men en sak orkar jag fan asså, jo blogga. ha? va hur pallar jag? vad e det med mej?!

ähh nu kom den andra hunden och åt av maten men inte fan orka jag gå och sätta på locket utan jag bah sitte rhär och skriver om det. kul life man har va? humm.. inte direkt va?
ääähhh! nej nu komm katten oxå!
(nu satte jag på locket.)

ne men nu så måste jag plugga och inte blogga, asså helt sjukt hur jag pallar...
/irma, vem skulle det anarsh vara? inte julia iallafall. men kanske den som ändrar vår blogg hela tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0