Lördag


jag ursäktar vårat skjul typ med massa grejjor, det e ju super snyggt där bara så ni vet..! men ser ni hur solen steker  nacken?!
Ah men när jag vakna så gick jag ut på studsmattan med mitt täcke och eftersom allt det e svart (utom jag) så drog det åt sig värmen och det blev asa varmt! sen blev det kallt och skugga där så då flyttade jag vidare till en stol och där va det ännu mer schteeeek!
Sedan så var jag med irma och vi köpte glass band annat, men då hade det hunnit bli lite kalt men glass e ju glass så det e värt! prövade två nya smaker, as góa asså!

Våra glassar! Ballt att båda har sånt nagellack! :D

Men nu så ska jag sminka min lilla syrra så roligt som jag har det :S Men ah, ni andra som läser detta kanske oxå e hemma och har lite trök så hoppas inte så många läser detta nu då :) hihi
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0