Rolig dag!

Dagen idag var lite smått hendelserik! Ah vi slutade efter jympan, och jag stack hem och väntade tills irma sluta. Sen kom hon hem till mig och vi åt sen stack vi till fiskebäck och kollade på fotbollsmatcher och ja irma, vad hände där? ;) ja asså det kom ju några killar och en av dem var bah för...... Nu får ni gå och tänka på det, irma kanske berättar :D hihih
Men vi va där as länge och vi frös som fan! Så det var inte så skönt och stå och frysa utan solen i den jävla blåsten, men jag använde min halsduk som är stor som en filt.. Men irma hon, hon fick det lite varmare, men bättre vet jag inte.. Men sen så kom vi till slut där ifrån och vi ville bah hem till den älskade värmen och så kom vi tillslut hem till shadi men vi gjorde inte så myckket, men det va myysigt endå! Så degn har ju vart rätt ok om man säger så :thumbup:

Men nu sitter jag och emma och ser på mary poppins som vi spelat in från disney channel för typ hundra årsen! visste inte att den kanalen fanns då men aja! Den e lite mysig!


Nu så rider dem ut med karusäll hestarna! gulligt!
/Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta!!

2011-04-09 @ 11:05:49
Postat av: Anonym

sägsägsäg!!!

2011-04-09 @ 11:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0