Satsar stort nu!



Här är en ledtråd varför! :thumbup: hehe undrar om någon kommer på det? ;)

(Och nej det e inte för jag e tjock eller bli brun, fast det e ju oxå bra men något annat, hehe och en lite bortförklaring mot att den ser lite tjock på den bilden är för jag böjer mig upp och då blir det så. Var tvungen att förklara för julia och lovisa gissade och de trode att det var för att jag slulle typ banta elr något :(  så de tycker jag e tjock?! :O )


(men bah en sak jag kommer tuvärr inte säga om jag misslyckas, hehe har lite mål jag måste uppnå först)

Kramis irma (tänke er att det sägs med den där telia reklamen rösten som bah "blala.. kramis från telia reklamen" hehe den rösten) :D


Kommentarer
Postat av: sofia träääd

du kommer pierca naveln!

2011-04-15 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0