Stort +

Men jag e typ den enda? Dem är snygga, lite typ halft as fula men jag typ gillar den lilla läder saken där, haha! Men dem e mycket snyggare än såna Ray Ban som alla hade fejk förra året, inte pilot utom dem andra, sådana fejk är snyggare!



haha, vad tycker ni? :D

Va på stan innan! Med Malin, fick med mig en bikini och hon fick med sig lite smått och gott och ett Iphone skal till mig mohahah!  Men ska äte lite snabbt sen så sticker jag Irma och Malin vet inte om det blir nån mer ut till saltholmen och grillar! inte för jag kan grilla men det ska nog gå enna! :P Haha! 

Imon e det ju valborg och jag får inte vara hemma så nogonstans måste jag ju va! höhöh ;)
Haha många smilisar i detta inlägg tyckte jag.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0