Varför asiater är så smala och inte jag.

Asiater äter jätte stark mat, vilket typ hjälper till att förbränna fett.

Jag kan inte typ äns lukta på stark mat.

Asiater dricker te innan maten, vilket gör att man inte orkar äta lika mkt mat, eftersom varmt vatten tar upp mer plats. (i magen)

Jag kan ju inte sitta och surpla på en kopp te när den goda maten står på borde, den måste ju ätas innan den kallnar :D

Asiater äte mkt inngefära, och ingerfära är bra mot förkylning. Så då håller dom sig friska året om och kan träna året om oxå.

Jag tycker inte om ingefära för det är starkt och smakar inte bra. Och här i kalla sverige så är det kallt och man blir förkyld vilket leder till att man inte kan träna.


Så  därför är jag tjock, hehe ska nog börja med asiatstilen.
(faktan kanske inte är 100% sann eftersom den kommer från mig, alltså vad jag vet)

Asså här är ju värsta bantnings metodena för er som vill börja med det. Skulle jag behöva såhär efter vintern och våren är här och allt. Men jag är nog för lat och gillar mat, hehe det rimma ;)

Men det kanske blir enklas om jag flyttar till asien, får man lite färg oxå :D

/irma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0