Condeco, nytt favorit ställe!

Idag har varit en mysig dag! Den började att jag åkte till Frida och vi åkte sen in till stan och lunchade på Condeco! Nytt favorit ställe, forget espresso house! Dit går jag när jag ska till stan från och med nu! fy fan vad gottt! Men så åt vi oxå typ världens goaste mackor, och drack typ den gosate colan, ne den smakar väl samma överallt men var så sugen på cola så det blev lixom extra gott! haha! Sen tog vi bussen till Landvetter och mötte upp en mycket saknad Hanna! det var så kul att träffa henne! Och vi va hemma hos henne och hade hyrt film, Vampyrer Suger, den va faktiskt kul, tro det eller ej, måste ge den en chans bara! Sen så fick vi hamburgare för hennes familj grilla och så grillade vi bananer med choklad och mmm va gott det va! Så spelade vi wii, fy fan vad det e kul! Mario Bros! Hah, sen åkte jag och frida hem vid 21 tiden hem till henne och kollade på klipp från lillabloggen på you tube, hah kolla dem, han e fan as konstigt men lite kul! Ska snart sova!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0