Det finns så mycket jag skulle villja säga

Idag så vaknade jag aaaas sent och jag har aldrig varit så här trött på heeela lovet! Men då åt jag direkt american panekakes och ägg så det vart gottigt! Sen skyndade jag mig i ordning för jag skulle in till stan för att köpa brallor! Hade tänkt mej från Zara och Svea men på Svea var min stolek slut och på Zara hade jag tänkt köpa ett par med hål men känndes som att dem skulle paja med engång (dem hade redan börjat)! Men jag hittade på H&M ett par mörkblå byxor och en stickad tröja med lite volang liknande längst ner så jaa, det vart jag nöjd med!

Sen när jag ko hem så gick jag till Shadi loovleey och vi gick ut med Looni och snackade, sen gick vi hem till henne och fixade hennes nya telefon.. jag e så jävla aviss va?! men sen så gick jag hem, åt dushade målade naglarna! sen satt jag på toa och så plinga det på dören och ingen i failjen öppnade så jag fick värsta panik(?) haha, men så öppna jag och där stog malin och sofia!! det hade jag verkligen inte väntat mej men det va kul att träffa dem! Har inte sett dem på hela lovet så det va kul! Dem var inte här länge men lite men vi syns ju imon för då börjar vi i ju skolna! men det blir nog kul oxå för det e nian lixom, sista året på påvelund! haha!


Såå ser den ut! Tänkte att jag inte behöver lägga ut en bild på byxorna för det va vanliga mörkblå byxor!

Ska se på Gossip Girl nu och njuta av sista sommarlovs kvällen, det e ganska sjukt endå, sommar lovet e slut, de man längat efter HELA året, de är nu slut.. :( Men jaja, vi börjar ett imon så det rätt chill!
Ska spela sims sen! så sjukt kul va! Och sims 3, det va ingen hitt asså! jag och frida fattade inte ett skit, vi gjorde en gubbe på typ en kvart! haha!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ni sluta ha sån konstiga tecken överallt i bloggen istället för bokstäver?! Det är inte coolt, bara irriterande! En av anledningarna säkert också till att ingen förutom era vänner läser bloggen längre..



//f.d läsare

2011-08-22 @ 14:35:12
Postat av: Anonym

btw..uppdatera mer kanske..

2011-08-22 @ 14:36:20
Postat av: Anonym

vad kostade tröjan? :)

2011-08-23 @ 20:17:04
Postat av: Anonym

vad kostade tröjan? :)

2011-08-23 @ 20:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0