FYFAN vad stördd jag bliiiir!

Nu hade jag skrivit ett bra inlägg varför jag inte bloggat och vad jag har gjort och ska göra! men så råkar jag klicka på två knappar och bah wooow, shit, tänk om det händer balla saker när man klickar på olika knappar samtidigt, så prövade jag npt så klickade jag ner fliken, jag blev så jävla förbannad, fan vad arg jag blev!!

Aja, kan i alla fall skirva att imon ska jag till A-sås (alingsås) med frida och träffa folk från konfa ska bl kul! OCh idag har jag tessa shadi frida och tessas kusin eva vart på liseberg och kulturkalaset! jag har inte vart på liseberg i år för att åka! så det va ritkigt kul! En toppen dag!

Ska snart sova, ska upp tidigt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0