Inte stora bokstäver här nu!

Irma den skikliga, nu har hon ju fixat rubriken så att den e snygg och inte stora bokstäver! en ny header oxå som hon aldrig gör heller lixom ;) heheh sry att jag kanske inte gör så mycket på designen irre lirre hehe... hihi men deet blevv mucho fint!
Nu så sitter jag i mjukis byxer, riktigt skönt även om det e varmt men det e sköönt! jag veet inte riktigt vad som händer nu? har typ solat hela dan! e brun nu faktisgt!! :D Asså det var helt sick innan asså, jag stog i vattnet och det kommer typ tre dunstar i mitt ben och jag tror det e nån som kastar sten på mig men det e typ ett stort fisk stim som simmar in i mig! haha! sen va det en baota fiska asså som jagade en liten fisk och dem simma in i emma och emma typ fick panik och några franska skulle skämta till det och skämta lite om det och skratta sen simma dem in i han! HAHA han blev as rädd hah kul! ne vad tråkigt ni måste ha nu som fick lässa detta! Men det blir ett bildless inläögg här då va!
Puss/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0