Wii, en bra investering.

Absolut 100% sant. Emma hittade ett dans Wii spel igår och asså shit vilken träning den ger känns det som! Jag orkade inte ge mig ut i ovädret idag till friskis och vi tränade ju igår mwn kanske imon tränar vi men nu sitter jag flåsande och lite smått sådär svettig, innansvetten typ, den som man känner kommer innan svetten haha. Smart jag låter. Men man rör u på sig i alla fall på armarna och kroppen om man vill, det känner ju inte Wiiet av men om man vill träna så gör det!
det är typ det äldsta. Det finns Just Dance 2&3 oxå, det önskas i julklapp av Emma så om hon får det slipper man ju köpa det själv haha. Asså dansa e så kul va! Jag har ju dansat till och från kan man ju säga, emn har slutat nu för evigt kanske? om jag inte börjar med nån dans i vår men skulle inte tro det. Asså jag gick ju i sån där gymnastik med dräkt och sånt och det va så kul i början, sen tröttnade vi men jag hade nog igentligen velat gå kvar.. Jag hade vart så jävla vältränad! Ångrar mig ganska mycket att jag sluuta.
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0