Wonder Nail

Fick ett sånt där crak-nagellack imorse i guld så jag ville vara lite julig så jag målade med rött under och guld över, tihihih
ungefär så, pekar typ fingret haha.
Hade tänkt att åka in till stan efter skolan men fan vilket heeemskt väder.. blir så less på det va? Så jag åkte hem. Nu ska jag läsa en bok som ska redovisas på fredag och sen kanske träna, beror på humöret. Iäm värry trött. Men dagen har varit chill i stort sätt,började med lucia på morgonen i kyrkan men man tröttnar på att sitta där och min klass e ju as tjock tydligen för man fick fan inte plats.(eller så va jag för tjock?..) Men sen i skolan såg vi på film för det mesta eller en halv musik lektion haha. Och juste, fysik. Jag va tvungen att säga det för jag veet att ni vill veta deet.
Ne nu ska jag äta midda typ.
Kollade vilken kategori jag skulle lägga detta inlägg i och såg att vi hade en som heter
Haha, kommer ihåg förr när vi målade naglarna heeeeela tiden, snacka om att naglarna inte mådde så braao!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0