Aaw så söt!




Titanic vet ju alla vilken den e, så himla bra sjukligt! Och han e ju bah så söt för tio årsen, ser ut som typ 16 men då va han typ 26.

I denne Rome and Juliete e han oxå sjukt söt! (filmen går på tv nu btw, dock inte så bra..)

Och denna filmen, fyfan vad den e bra! Det e nog den sorgligaste filmen jag har sett typ. Han spelar såå bra, han spelar ju handikappad typ så sorglig e den och deras mamma e jätte tjock och hon dör.. ska inte säga för mycket men vi såg den i 5:an tror jag och jag minns jag ville gråta men våga inte hihi. Se de, ett måste! Lika sorglig som Titanic!
Nu e han ju dock inte lika göllig men han e ju schtekande snygg, hehe!
Puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0