Behov!

Jag har sånt shopping behov. Jag vill bah åka in te stan och så ska nån bah säga: Så, gå i vlka affärer du vill och ta vad du vill! hhaha fast det e nog inte bara jag som tänker så..Och alla reor e ju snart slut och jag har inte så mycket pengar kvar och det jag vill ha betalar lixom inte mamma så jag har ju ett dillema kanske eller jag vet inte riktigt vad man ska kalla det? Aja nu så ser jag på GLEE från i söndags inspelat för jag missade halva typ och sen idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra pga att jag e sjuk men eftersom jag var sjukare igår än idag så kanske jag orkar mej upp på bena senare.


Ni vet denna fantan typ försvann för typ 3-4 årsen och nu e den tbx! Den e för jävla god, den goaste fantan ever lixöm! Haha intressant va?!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0