Besviken x1000

ushh, Lübeck inget jag reckomenderar! Eller jo om ni bah vill äta.. Asså affärerna e för tråkiga och tantiga asså det e så, jag fick köpt ett linne och en typ bh topp på inte vilken affär som helst utan..... HM...... asså det finns ju i sverige så asså om jag handlar på hm i tyskland så finns det inte så mkt, det fanns typ Zara och Vero moda men orkade inte gå in där, sen köpte jag en silvrig hand som man kan sätta smycken på, det var typ det. Men jag kom på att HM har ju as snygga grejjer, jag har lixom inte tänkt så innan för HM på Torget hemma e föööööööör tråkig.. det finns typ inget divided typ det fula, men snart så hoppas jag att bikinisarna ska komma in i butik, det fanns en orange här i tysklan dmen vänatde tills hemma! Tänkte lägga upp bilder menorkade inte, har typ fottat allt jag ätit haha. Och juste, en bh på hm oxå haha åhh.. Men jag vet iallfall att edt finns najjsiga kläder på hm hemma som jag sak checka mer på..!

här var jag, det stog en isbana där nu haha det var allt nu..
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0