Bokad resa till Deutschland (tyskland)

Nu e det bokad resa till tyskland. Vi åker imon. Ska försöka blogga så mycket jag kan där, det finns internätt på tha hotell men jag har nog annat för mig som shoppa bada aa det låter som jag ska till ett varmt land men nee det finns pool på tha hotell hahha har inte så mycket att skriva eller jo att jag e trött och jag och Irma var hurtiga och sprang och gick ute och så och sen lite styrka haha lite bah men det räknas alltid! Nu ska jag packa klart fast jag e ganska klar med det men aja. Och juste jag kan inte surfa på mobben så kan inte vara på fejjan, OHNO förargligt!
haha men aa

N bild på Lübeck som vi ska till, vet inte riktigt om det ser ut så som på bilden. Även om jag har massa (eller inte massa) släktingar i Tyskland så har jag aldrig varit där utom mellanlandingar eller så, det känns lite efterblivet..
Puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0