film?



kolla bH IN STEEKAN MED SKÄGG OCH IHOPPVÄCKTA ÖGGON BRYYNN!

Nu ska vi se på julias projektor, och shadi och jag ska sova här. Vet ni det e faktiskt första gången shadi ska sova över hos julia. :O

idag har jag inte gjort nått. jo eller lite men inte så mkt. jag vakna typ 12 och sen åt jag frulle framför tv. alltså en film då för vi har inga kanaler typ. (jag klagar inte) Iallafall det blev Björnbröder 1 och sen komm julia och då blev det 2an oxå. sen dushade jag och sen satt jag och julia i min säng typ jätte länge typ kanske 2 timmar eller nått. men sen gick julia till dans och så hade shadi kommit lite innan och sen tog jag och shadi en promenad och hamna framför hennes tv, och då såg vi på This is it. och nu vlir det mer film!
Men lovet e väll till för att slappa och inte gö nått? för man gör ju så mkt när det inte e lov, eller ah man går i skolan och pluggar typ nästan.

oj skulle inte skriva så mkt men det blev så, vänta på att shadi och julia ska komma upp/irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0