Framme!

Det fanns internett på hotellet så varför inte använda det fast mamma tycker det e onödigt haha jo kanske det.. Men nu har jag badat det var så varmt, äckiligt varmt :( Sen basta jag och så imon ska jag sprina på spring band som fanns, har ALDRIG gjort det innan?! Aja vi åkte ju genom Danmark för att komma till tyskland och i DK så var vi på Louisiana deet är ett museum så vi var lixom inte i USA i DK haha men det var iallafall utställning på Pablo Picasso asså Picasso asså hans tavlor e ju speciella asså jag fattar att folk inte tyckte om hans konst förr men nu kostar dem typ flera milljoner och på vissa står det provatägo typ och så var det utställing av Walton Ford och han målar bara djur, typ verkligen AS stora också och det tar typ flera månader för han att måla EN tavla och han gör dem i rätt storlek så han hade gjort en elefant och den består av typ flera tavlor som e såhär ihopsatta om ni fattar och de tavlorna var sjukt fina!


(kanske inte LIKA stor som en ritkig elefant men knske som en liten indisk elefant? men a´nästa alla andra e i verklig storlek, tror jag)


Den bilder är från museet jag har stått där! hehe stolt..

den med..

den med..

den bilden e miniatyr på hela bilden den var oxå där men den fisken, man ser hela den igentiligen och den har öppen mage och så ramlar det massa andra fiskar haha men dem färgglada tavlorna var najjsigast!



Jag tog bilder med mobben men man fick inte det så det blev inte så många så jag fick bara nåra pics på Picassos bilder men jag vet inte riktigt hur jag laddar över från mobben, har lyckats en gång sen så vet ajg inte hur man gör haha! Men det var det nu ska vi ut och äte tror jag kanske.
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0