Ganska najjs!

Samma som idag som igår, fick sluta tidigare! Fast idag typ kvart över elva va där i två timmar typ.. Så nu e jag hemma jag ser på TV och bloggar då, funderar på att spela sims.. emma lånade typ livet i lägenhet och kul för familjn elr nåt sp ska nog pröva. Fast den datorn e på övervåningen och jag gillar att va på nedervåningen det är mer skyddande närmare te dörren och Smulan (mitt marsvin) e där nere och det känns säkrare... hihi
Nu har jag solen i nacken, mitt hår e varmt asså fan att det ska vara så kallt... Ska kanske göra som Irma, sola lite! Fast solen har ingen bra vinkel just nu.
Jag vill se på bio igen!




Vet inte vilken som värkar bäst, alla verkar typ.. spännande, ah bra värkar dem iallafall.
Aa det var det jag hade att säga och att igår kollade jag på ICA reklamer på You Tube och asså Ulf han e ju bah för bra! En av dem bäsat e ju dne när EMD e där haha och "Ulf, glöggen är alkohol fri.." HAHA
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0