Ganska tomt va?

Ja, det e inte så mkt blogg nu.. Men det e ju lov så vad förväntar ni er? Att man ska blogga mkt jo kanske men ahjo man räknar nog med det men whatever jag har ju gått och blivit sjuk sådär jätte kul måste jag säg! Men idag så har det varit en riktig deeg dag! Godis, bak, mat och haha ja vi har ju en humor som e lite ja vad ska man säga haha Lovisas pappa bah Lovisa nu får du ta och skaffa andra kompisar haha tror jag men jag va inte med men det var nog så haha. Sen blev det stopp i toaletten.. Men nu ikväll så var jag och Irma på sånhär mattekurs, bra faktisgt! Men jag e förkyld så inget e kul nu.. SÅ SEGT! USH men jag får unna mej med Ponny Akuten & Musik..

Min fina spel lista om ni vill veta!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0