Har inte bloggat pga...

Har inte bloggat pga av att jag inte kunde, asså blogg var låst på mitt internett typ eller ne, så var det. Men nu städar jag! hela jävla huset! bara lilla jag, alldeles själv!  Och min "snälla" lilla syrra eller tvilling.. ah tilda iallafall, hon steker pangkakor. Och jag städar hela huset. Men det e väll ganska rättvist eller?!??! Asså när jag säger hela huset e det att städa först undan allt och lägga allt på plats och damsuga och damma och diska och skaka mattor och filtar och allt, och moppa och vattna blommor och städa ännu mer!  Och mitt hus e stökigt, jätte stökigt!

Så nu måste jag forsätta... vet ni jag börja typ vid 11 eller nått och jag har bara hunnit göra halva köket och typ halva vadagsrummet. Och lite på övervåningen...
/irma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0