Glad?

Glad? Moppe sjuss hem idag iallfall, ganska gött att inte behöva ta bussen, bah åka raka vägen hem, nästan iallfall. Men ska man orka skaffa moppe när man e 15?! Men imon har jag iallafall kemi prov, och så är det kemi prov igen på fredag oxå! Måste man ha det två ggr på EN vecka?!?!!? ne tycker jag inte iallfall. (hahaha mkt iallafall men iallfall, hehih vet inte äns om det stavas så, gör det det?) OJ! det e ju jätte mörkt hemma nu, inga lampor e tända. haha har vist suttit lite för länge vid datorn. Och jag som inte äns kan gå in på facebook, men ne nu ska jag gå och tända och plugga. så ni får en jätte skev bild på mej oxå. (vet inte vad jag gör på den bilden) /irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0