Jag e ett smarrt aAS!

Fast näh, asså jag kom på att mobilblogga e ju MMS och smart som man e så trodde jag ju det va ett vanligt SMS haha och det e ju gratis för mig så det var därför jag gjorde ganska många bloggmms innan och sen så märkte jag ju då att det va MMS och det kostar ju så jag kommer inte mobilblogga så mycket alltså men jag och Irma turas jö om lixom!
Jag köpte en tröjja innan idag från SOLO dock inte ett "rea fynd" som var meningen eller meningen och meningen  ja men jag har typ inte hittat nöt på rean aja skit i det typ haha. Och dem hade as snygga bodys och jag skulle vilja dela med mej av dem men hittar inte bilder på dem, me det var tyå zebra mönster och spetts och så leopard, dem var snygga, men jag köppte dem inte jag typ väntar men ska köpa någon av dem. Snyggt till shorts i sömmarn dåe!


Snygga muffins eller något tycker jag då. Men jag måste ju säga att dena e ju ingenting jämfört med "dagens bild" här nedan i Irmas snyggaste inlägg!
Puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0