Jag hatar..

Jag hatar när jag hörde en låt på NRJ  så säger dem inte vad den hette eller vem det va så har jag den på huvudet!! Det e så irriterande typ! Ah men en meninge e typ såhär "all i loved had been good but now, ohohhohoh" typ vad jag kom ihåg så om någon vet vilken jag menar, snälla kommentera då!
Och igår så va vi ju hos hanna sen gick vi där ifrån hem till mej och så kom Shadi då vi jag lovisa irma och shadi då. Sen gick vi te godiskällarn sen hem till Lovisa och såg på film Hip Hip Hora, den var faktisgt bra och sen såg vi nån american pie typ band kamp, den var kanska trökig jag somna h-a-h-a så jag irma och shadi gick hem typ vid 1 eller något mend et var mysigt! Idag vet jag inte riktigt vad som händer vi hade snackat om att ha SAW kväll men det var inte så många som kunde men vi får se hur det blir med det! Jag kanske tar mej in te stan eller något i väntan på vad vi ska göra eller något. Och jag måste säga att jag ser världens as äckliga cp program, dem offrar sig för gudarna och typ slår sig och om man inte vågar göra smärta e man inte något värd för gud?! ååh dem sticker as tjocka saker i kinderna, slår sig i ryggen med yxor och svärd typ helt jävla sick! ÅH jag stör mig så på folk som tror så mycket gudar och grejjer men asså det e ju inte så att gud dödar dem sen aja skit samma ska äta frukost nu, lite update sen kanske. Ska fixa mobilblogg så jag kn mobilblogga, det e irmas nr men hon har ju ingen mobil just nu så då e det ju ganska onödigt, hihih
Puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0