Min efterlängtatde lunch!!!!

Jag har velat köpa sån salad hela veckan sen i tisdags!
och idag köpte jag det (har inte hunnit innan)

Och vet ni vi gick och satte oss på senen på troget och så jag bah men det e ju ett stånd där, och sen när vi satt och åt sp bah en tant med mikrofon typ bah "och här e Robert Gustavsson och signerar böcker" (hahaah det tyckte julia var kul)

Vet ni vad jag tyckte var kul!??!  jag bah "julia va du har blivit benig" ahahahahaha fyy va jag e elak igentligen. hahaha men fattar ni? asså ben e ju vitt och då att hon e vit.



Min efterlängtade salad!!!



Björre och jörre! (och jag jörre(julia) e gravid!)



(eller va det chipsen?!!??!) Kolla vad julia hitta på hemmeköp!

(hihi vet ni vad jag såg nu? det ser ut som julia har skottsrutiga shorts)

/irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0