Nu så!

har ju vart lite torka av mig haha och så klagar jag på irma?! inte bra asså... BAD GIRL
No NO mister..
Jag har kommit på att nu e det ju inte skola (elr asså det vet jag jö) så då har man inga lexor men efter har jag så jag måste ju klämma in plugg i dessa ledig heter (?) men aa asså jag har inte så mycket att säga. Jag mår illa ska nog sova, eller näh asså smetar e goda när man väl äter dem men sen, då får man lida det e nog för att säga att det inte e bra för lilla magen..
men ah det var det jag hade att säga för tillfället. Sista praon dag denna vecka ( e ju en till näste vecka), det har gått snabbt PUNKT (ketchup, ketchup ketchup PUNKT) haha
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0