Pittan?!?!

Snygg header va? Irma tycke jag e inkompetent?
och fick mig en lektion att man inte kan skrva: !?! utan det måste vara: ?!? Och så fick jag lära mig att man ska ha olika typsnitt på texten och så fick jag lära mig att det inte heter typsnitt utan ddet heter ENLIGT IRMA TEXTEFECKTER!!!!!!! Nå? vad tycks? Ja asså header e ju bara tillfällig asså sorry pittan..!!
Irma har ju även han som tema asså hon tycker ju om PITTAN pottan pittan pottan brattan pittan haha kul va?! Vi spela in en film innan och då la jag shadis mobbe i lovisas väska och den har hon hemma hos sej nu och det var lite problematiskt tycker vi och lovisa åker ju imon.. DUM DUM DAAA hur löser vi detta? jo det får vi reda på imon haha! Irma sitter här med ögonen på mig och dirrigerar mej hon ska nog starta bloggskola tycker jag! hon e riktigt begåvad asså! ne nu ska jag sluta  OCH JUSTE NI FÅR EN SNEAKPEAK PÅ FILMEN som vi gjorde någon gång tror jag snart elelr nåt jag vet inte riktigt enna!

HÄR HAR VI ETT REALLY BAD EXAMPEL PÅ PITTAN

här har vi ett lite good exampel...

här e ett gullemull tycker irma (sliskig enligt shadi och asa ful engligt mej)
Hajjdå!/ Mej (Julia) irma sa att inom parranets julia det va vitigt för henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0