Skridskor i ruddalen!

Skridskor is tha shiit! Fast ne... asså jag har och kommit på att jag åker ganska låångsamt... det är rättt piinsamt hehe för tex jag åkte med Sofia men det gick förlångsamt för henne assö så då hittade hon någon annan att åka med men sen så kanske hon åkte ett varv och sen kom tebax, hon han typ åka ett varv och typ varva mej? Haha, fast då åkte jag med göll Lovisa med då, hon åkte oxå långsamt hihi. Sen så gick vi typ te caffeeet och va där ocg värmde oss, sedan ut på skridskobanan igen och åkte nått varv typ! Sen hem, fyfan vad svårt att komma hem dåh? Asa svårt man höll ju på att ramla all the time typ!


Och "tjej" skridskor ska det va!
Puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0