Tveksam, men japp!

Tveksam på att blogg men eftersom jag gör det så gör jag ju det? haha. Jag har dansat idag, asså den dansen ee ju typ den roligaste dansen av dem jag dansat typ, det e sjukt ballt. Fast det som e lite jobbigt e att jag e stteeel man ska vara typ mjuk i ryggen elr nåt, jaja whateverlixöm man är ju där för att lära sig jö! Min kväll efter dansen( den slutar 20:00) så såg jag på Glee och pluggade. Glee, asså man blir så glaad! Fast idag var det sorgligt *snyft*!


Asså denna låten, har den på hjärnan lyssnar på den allthetime men den är ju så sjukt bra, asså jag vet ju inte om peacock, asså cock e ju en annan sak och peacock e ju påfågel, ee ah men asså den e så bra. Ni måste lyssna, annars e ni dumma!
Det har inte vart så mycket blogg idag, vet inte varför typ...
Puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0