Äru vare Gud i höjden, denna har jag gjort i slöjden!?!

Äsh, skit i rubriken! När jag stickat klart mitt pannband i slöjden då så ska vi sy kläder tror jag, några har börjat typ och i 6:an så gjorde jag och Lovisa shorts, haha jaaa man kan ju kanske tro att dem blev snygga men näh. Men nu så vill jag sy ett typ linne/klänning en kort klänning och ett stort linne typ som enn linnetunika om man kan säga så. Letade hemma här innan om vi hade något kul tyg för jag ville sy men vi hade bara gardiner haha, vi har oxå en symaskin men den e jäkligt snabb och symaskinerna i skolan äh lite ballla för man styr farten genom att dra typ en liten spak från skölpaddan (lååångsamt) till kaninen (snaaabb) Ni vet den där sagan när sköldpaddan ock kaninen tävlar om vem som springer snabbast så tror jag sköldpaddan vinner eller så finns det inte alls en sådan saga? haha
Puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0