bussar...?

Idag har jag varit med Shadi oh Nora på nån casting grej. det gick väll bra tycker jag. sen när jahg och shadi skulle åka hem så tog vi 50an tror jag fast så såg jag 90an komma och jag bah vi kan u ta den hel vägen hem? och så gick vi av 50an och stod och vänta på 90an. och så precis när 50an stängde dörrarna och börjar rulla, ändrar 90an till "Ej i trafik"!!!! haha så då fick vi vänta jätte längde på nästa buss, segt. och så missa jag och tilda och julia bussen imorse, men det var bra för då kunde vi ta den sena bussen och äta frulle som jag inte hann innan för jag vakna 10 i halv och bussen går halv så. och så skulle jag duschat oxå men det hann jag inte och mamma kunde inte köra mej. och så ville jag inte komma för sent för jag har ju bytt klass och man vill ju inte verka för dålig eller vad man ska säga.

Vet ni? jag tycker faxtiskt vår blogg e jätte trist, e det bah jag som tycker det? fast vet inte hur vi ska ha det om vi ändrar.
snälla, snälla skriv vad ni tycker. behöver hjälp. (om nu julia vill ändra)

Hihih tänkte bah såga oxå att jag har presse(=precis) målat mina tårnaglar. hihih jätte fina e dom. lägger nog ut bilder imon?

haha och en till sak... hehe
har ni läst syskon kärlek?!
Om inte gör det!!!!
(den boken julia har en bild på i inlägget innan)
/irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0