Byte på rubrik, ja tack!

Någolunda okej. Nu är det väl ganska tillbaka fixat igen tror jag, men jag skulle villja byta TYPSNITT på Rubrikerna i inläggen, någon som kan hjälpa vore ju det kanon, och typ texten i inläggen hehe. Det var väl allt nu ska jag hjälp min syster med hennes header som gjorde så jag pajja min, hehehe astöntigblogg hehe nu hoppas vi att hon inte läser min blogg mahahaha! Imorn ska jag dra mig in till Dog show och ska se på när Irma ställer ut Tösa, haha ska se om vi hittar dit och där inne, e ju inte säkert att hon kan svara i fånen lixom haha men nu e jag törstig och vill ha något kallt…
OCH NU LÄT DET SOM OM DET VAR JAG SOM FIXADE TILLBAKA HEADERN MEN DET VAR DET INTE DET VAR IRMA! Skulle bara observera det!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0