Dans

Bara för att jag sa att jag inte skulle kunna blogga så mkt så gör jag det? haha what everr.
Nu hade jag lust att skriva om vad jag går i för dans hehe, jag går i jazz, asså när jag tänker på jazz så får jag en syn av saxofon musik i huvudet men det är inte sådan jazz jag dansar utan det är typ jazzbalett. Jag har dansat det i en termin typ och ångrar att jag inte hade börjat med dans tidigare, jag dansade som liten men det gjorde ju typ alla? haha aa det va väl det jag hade och säga? haha vad pinsamt. Men jag vill gå i fler danser fast det har jag inte tid med, men på onsdag så ska jag och Irma pröva streetjazz och popbalett, haha det låter fan kul!
/ Julia

stor bild, eller vad sägs? dansar på dansofrum btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0